Tandemová výuka matematiky ve 4.B: zábava, spolupráce a nové zkušenosti
řída 4.B si vyzkoušela tandemovou výuku matematiky s panem učitelem Ptáčkem z druhého stupně. Společně s třídní učitelkou vytvořili tým, který propojil své znalosti a zkušenosti s výukou matematiky na 1. a 2. stupni ZŠ. Výsledkem byla interaktivní a zábavná hodina, která žáky nejen bavila, ale také motivovala k hlubšímu porozumění matematickým pojmům.
Díky spolupráci obou pedagogů si žáci mohli vyzkoušet nové přístupy k řešení úloh, zapojit se do skupinové práce a zažít jiný styl výuky, než na jaký jsou běžně zvyklí. Hodina byla zakončena oblíbeným kvízem v aplikaci Kahoot, který prověřil znalosti a zároveň přinesl spoustu radosti a smíchu.
Tandemová výuka se ukázala jako skvělý způsob, jak obohatit výuku a posílit spolupráci mezi učiteli napříč stupni základní školy.
T. Glacová
Vydáno: 11. 06. 2025 | Autor: Administrátor webu | Sdílet na facebook