Nacházíte se v režimu vypnuté grafiky. Přepnout na grafickou verzi webu.

logo Základní škola Pod Skalkou Rožnov pod Radhoštěm

Zobrazit hlavní menu
Adaptační pobyt na chatě Mír, 5.A

Třída 5.A se zúčastnila adaptačního pobytu na chatě Mír. Na adaptační pobyt žáci vyrazili s paní učitelkou Dlabajovou a paní asistentkou Barunkou Mudrovou.
Ráno jsme se všichni sešli na autobusovém nádraží v Rožnově pod Radhoštěm a vyrazili směrem na Pustevny. Po příjezdu na Pustevny jsme se vydali pěšky na chatu Mír. Po cestě jsme hráli kolíčkovanou, zvonili jsme zvonem v kapličce a taky jsme vystoupali na rozhlednu. Na chatě Mír jsme se ubytovali v treepee stanech.
Odpoledne pro nás připraveny různé aktivity, které nám pomohly lépe se poznat a spolupracovat. Mezi nimi byly například hry jako “Včely” a “Evoluce”. Dále jsme se věnovali týmovým aktivitám, které posílily naši spolupráci a komunikaci.
Večer jsme měli volný program a na večeři jsme si pochutnali na francouzských bramborách. Druhý den ráno jsme se probudili a měli jsme možnost vidět nádherný východ slunce. Dopoledne jsme strávili hraním her zaměřených na stmelení kolektivu.
Po vydatném obědě jsme se vydali zpět ke škole, kde jsme se rozešli na víkend. Tento pobyt nám přinesl mnoho nových zážitků a pomohl nám lépe se poznat a spolupracovat jako třída.